Zdjęcia z warsztatów „Millenialsi i pokolenie Z w bibliotece. Oferta dla nowych pokoleń” (30.10.2023) - Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki w Opolu

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

30 października odbyło się u nas  szkolenie pt. „Millenialsi i pokolenie Z w bibliotece. Oferta dla nowych pokoleń”. Spotkanie prowadziła Dorota Woźnica, od 15 lat związana z Miejską Biblioteką Publiczną w Jaśle jako bibliotekarka, koordynatorka projektów (głównie dla młodzieży), dyrektorka. Filolożka, absolwentka szkoły trenerskiej STOP i studiów zarządzania kulturą, członkini sieci dla bibliotekarzy LABiB, współautorka teamu szkoleniowego oraz bloga Present Simple. Nieustannie zafascynowana potencjałem lokalnych społeczności, aktywnego uczestnictwa i prostych narzędzi, aktualnie skoncentrowana na pracy na rzecz biblioteki jako nowoczesnej i profesjonalnej, a jednocześnie otwartej i przyjaznej instytucji kultury. Energię czerpie z domu na Pogórzu i wypadów w Beskid Niski. „Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu.

Celem szkolenia było podniesienie kompetencji bibliotekarzy i bibliotekarek do pracy z nowymi najtrudniejszymi pokoleniami użytkowników, którzy jednocześnie najrzadziej odwiedzają biblioteki. W praktyce przełoży się to na rozszerzenie i udoskonalenie jakości dedykowanych z rozmysłem usług bibliotecznych dla użytkowników z tej grupy wiekowej.

 

Warsztaty odbyły się w ramach Programu "Partnerstwo dla książki 2023" zadanie "Opolskie biblioteki dla każdego. Od juniora do seniora" 

 

logo mkidn 2023 small                   logo

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Zadanie dofinansowane przez Samorząd Województwa Opolskiego.

fot. Katarzyna Hermasz / WBP

Udostępnij